Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2011 15:32 - За Бойко, за дюнерите, за Вучев и малко за... България
Автор: kalinkamenov Категория: Политика   
Прочетен: 1578 Коментари: 1 Гласове:
2



СРС-та вече ги продават на „Илиенци” срещу петарка. Думи от Симеон Дянков. Танов върви за 10 лева. Бойко Борисов за 20. Тарифата, в системата на МВР, я определят като... „абе, не ме занимавайте с глупости, бе.”

За дюнерите
Ужасяващо!
Борисов явно и ясно обвини всички арабски държави, че стоят и подкрепят международния тероризъм, който е пряко следствие на продажбата на дюнери... Да чухте някаква реакция от някой арабска страна? Не. Те просто приемат думите на премиера с насмешка, несериозно. Толкова са ни свикнали на глупостите, че едно такова безумно изказване на премиера се приема като нещо обикновено. Ей така, хвърлено в пространството. Във всяка нормална страна, ако премиерът се изцепи така, скандалът щеше да е международен. У нас простотиите ги приемаме за нещо нормално.

За Вучев

Борисов се върна от Япония и започна да се обяснява, че е звънял на шефа на митниците, за да се интересува от служебното положение на митничаря – Николай Вучев, с когото ритат. И какво излиза. Премиерът по обяд рита, после играе карти, а вечер гледа мач. Междувременно провежда стотици телефонни разговори. Къде е България се пита в задачата?

За начина на управление

“Хайде де, значи аз не мога да кажа за един човек да го възстановят в митниците на работа, а ще нося отговорност по всички теми? Така ли излиза? Някой друг ще ми назначава кадрите, аз нямам право да се обаждам на никой от вас поради тази теория, която се опитват да кажат!? Защо тогава ходихме на избори, защо тогава ми побеля косата, защо тогава за всяко едно нещо, виждате, се борим и го правим добре…?!”

„Питам аз, имам ли право, след като назначавам вицепремиера, министъра на финансите, шефа на „Митници”, заместниците на „Митници”, шефа на митницата на аерогарата, аз, ако съм искал, този да съм го направил такъв. Да съм го направил депутат от ГЕРБ, министър, ако искам, ще го направя“.

Това наби в главите на пионките под себе си премиерът на официално заседание на Министерския съвет!

За България
Какво да кажем за България. Абе..., всъщност, кой го е грижа. Важно е топката да се търкаля.

 




Тагове:   бойко,


Гласувай:
2


Вълнообразно


1. анонимен - A ti kakvo pravish v tazi kategoria?koe mu e sporta tuka ne razbiram?
31.01.2011 16:09
??
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalinkamenov
Категория: Спорт
Прочетен: 1563693
Постинги: 105
Коментари: 526
Гласове: 134
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930