Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2011 09:31 - Пазете се от „Глобул”!
Автор: kalinkamenov Категория: Спорт   
Прочетен: 3548 Коментари: 3 Гласове:
4



Пазете се от „Глобул”! Или поне внимавайте много. Случката ми се оказва практика за мобилните оператори, за съжаление.
 
Става въпрос за следното. Имам две карти в „Глобул”. Втората е за щерка ми. Подарък за Коледа. Смартфон. Малко след покупката на телефона се оказва, че има натрупан Интернет трафик за 160 лева. Активирана е опцията „мобилен интернет”. Шансът да съм взел телефона с включена опция е 50 на 50, защото може и детето да я е включило.  
Отивам в офис на „Германос” и започва един разказ. И сега идва интересното. 

Оказва се, че всяка нова карта е лимит от 50 лева. Ок.
Но понеже съм имал две карти, то за двете лимитът става 100 лева.
Веднага ги питам – като имам лимит от 100 лева, за двете карти, как сметката става 160 лева.

И обяснението:
Ако на 49,50 лева започнеш СУПЕР СПЕШЕН РАЗГОВОР и той продължи максималното време от 30 минути, защото централата автоматично прекъсва при такава продължителност, демек натрупаш още 15 лева, ще ти спрат изходящите след края на разговора. Защото ти си ВАЖЕН КЛИЕНТ и не искат да те спират по средата на разговора.
Така излиза, че при супер спешен разговор ще надхвърлиш лимита, щото си много важен.
Това е обяснението за СУПЕР СПЕШЕН РАЗГОВОР И ЛИМИТ ОТ 50 ЛЕВА .
                  
От моя страна следва питане:
- Да, де, ама при мен случаят е с Интернет. Кое ми толкова важно да ползвам мобилен интернет на скъпа цена.

Обяснението:
Ми системата при надхвърлен лимит спира телефона, когато се изключиш от Интернет. Жестока лъжа. Сега чакам да ми пратят справка кога е спрял Интернета, защото аз се прибрах вкъщи и го изключих от телефона. Пуснах жалба и чакам отговор.

Та това реших да споделя и няколко извода, разбира се.
Когато купувате смартфон, проверявайте настройките за мобилен Интернет дали са активирани. Ако са, веднага ги деактивирайте. Просто смартфона си търси сам връзка и трупа трафик. Може да ви продадат апарата така, с включен мобилен Нет. 
 
Деактивиравнето става от настройките и безжичните връзки. За по-сигурно даже влезте в адреса на точките, има такова поле, в което е зададен сървърът на дадения мобилен оператор. Изтривате адреса и вече сте спокойни.

Ето такива неволи има с любимите родни мобилни оператори, които винаги ни приемат като ВАЖНИ КЛИЕНТИ.

                     




Тагове:   нет,   Глобул,


Гласувай:
4


Вълнообразно


1. pin777 - Хмм това с интернета си е доста нагъл номер...
03.01.2011 09:44
А чувам, че си е практика и за чуждите оператори...
цитирай
2. repairsinstructor - Протест
12.01.2011 17:05
http://www.facebook.com/event.php?eid=174918862546188&ref=ts
цитирай
3. анонимен - мошениците глобул
08.03.2011 17:59
не съм абонат на Глобул ,но тия дни някой се обади на тел. на възрастните с искане да бъдат платени някакви пари на Глобул. Това е послание към Глобул Ако още веднъж се опитате да притесните родителите ми , които са абонати на БТК ! Ще дойда в СОФИЯ и жална ви майцица ! Сигнализирал съм полицията ! Слеват моите закони !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalinkamenov
Категория: Спорт
Прочетен: 1555695
Постинги: 105
Коментари: 526
Гласове: 134
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031