Пазете се от „Глобул”! Или поне внимавайте много. Случката ми се оказва практика за мобилните оператори, за съжаление.
Става въпрос за следното. Имам две карти в „Глобул”. Втората е за щерка ми. Подарък за Коледа. Смартфон. Малко след покупката на телефона се оказва, че има натрупан Интернет трафик за 160 лева. Активирана е опцията „мобилен интернет”. Шансът да съм взел телефона с включена опция е 50 на 50, защото може и детето да я е включило.
Отивам в офис на „Германос” и започва един разказ. И сега идва интересното.
Оказва се, че всяка нова карта е лимит от 50 лева. Ок.
Но понеже съм имал две карти, то за двете лимитът става 100 лева.
Веднага ги питам – като имам лимит от 100 лева, за двете карти, как сметката става 160 лева.
И обяснението:
Ако на 49,50 лева започнеш СУПЕР СПЕШЕН РАЗГОВОР и той продължи максималното време от 30 минути, защото централата автоматично прекъсва при такава продължителност, демек натрупаш още 15 лева, ще ти спрат изходящите след края на разговора. Защото ти си ВАЖЕН КЛИЕНТ и не искат да те спират по средата на разговора.
Така излиза, че при супер спешен разговор ще надхвърлиш лимита, щото си много важен.
Това е обяснението за СУПЕР СПЕШЕН РАЗГОВОР И ЛИМИТ ОТ 50 ЛЕВА .
От моя страна следва питане:
- Да, де, ама при мен случаят е с Интернет. Кое ми толкова важно да ползвам мобилен интернет на скъпа цена.
Обяснението:
Ми системата при надхвърлен лимит спира телефона, когато се изключиш от Интернет. Жестока лъжа. Сега чакам да ми пратят справка кога е спрял Интернета, защото аз се прибрах вкъщи и го изключих от телефона. Пуснах жалба и чакам отговор.
Та това реших да споделя и няколко извода, разбира се.
Когато купувате смартфон, проверявайте настройките за мобилен Интернет дали са активирани. Ако са, веднага ги деактивирайте. Просто смартфона си търси сам връзка и трупа трафик. Може да ви продадат апарата така, с включен мобилен Нет.
Деактивиравнето става от настройките и безжичните връзки. За по-сигурно даже влезте в адреса на точките, има такова поле, в което е зададен сървърът на дадения мобилен оператор. Изтривате адреса и вече сте спокойни.
Ето такива неволи има с любимите родни мобилни оператори, които винаги ни приемат като ВАЖНИ КЛИЕНТИ.
12.01.2011 17:05
08.03.2011 17:59