Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2010 14:30 - Не давайте на държавата 1000 лева!
Автор: kalinkamenov Категория: Бизнес   
Прочетен: 2233 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 19.09.2010 10:42



Хубава е рекламата на една банка, в която две бабешки кукли си говорят, че им се развалили социалните контакти, защото вече няма опашки.
Та в този ред на мисли твърдя,  че на опашката човек може да научи много неща. Точно това ми се случи, когато чакаха на опашка, за да си пререгистрирам фирмата.


Блага счетоводителка реши да дава безплатни съвети. На мен ми каза, че трябва да попълня още една декларация. Така беше. На гишето с документите ми я поискаха, а преди това не я бях попълнил. С две думи, жената ми помогна. Не знам как се казва, но й благодаря. И от дума на дума стана въпрос за „автоматичното закриване на фирмите, които не се пререгистрират до края на годината”.

В рекламата, която течеше по медиите, казваха, че фирмите ще бъдат заличени автоматично. Какво означава това, няма пояснение?
Според счетоводителката след Нова година фирмите, които не са се пререгистрирали, ще бъдат закрити автоматично, но СОБСТВЕНИЦИТЕ ЩЕ БЪДАТ ГЛОБЕНИ С 1000 ЛЕВА.
Това било залегнало в някакъв си нормативен документ от преди 2-3 месеца, с който тя се запознала скоро.
Процедурата по закриването щяла да бъде следната.
- от Агенцията по вписванията издирват собственика на фирмата и го глобяват с 1000 лева.
- Той си гони документите по закриването    

Иначе процедурата по закриване на фирмата в момента май струва 30 лева. Не съм се допитвал до второ мнение, защото на този етап не ми се налага.

Не мога и не искам да твърдя, че това е на 100% истина. Все пак вярвам, че е добре да го споделя. На всеки, на който предстои пререгистрация на фирма, се надявам да съм бил полезен.

Просто е грехота да дадеш на държавата 1000 лева, защото не си закрил фирмата си.

Към всички фирми.  
Проучете нещата и направете нещо, но не давайте на държавата 1000 лева.

Заб.: Разпространете постинга, за да стигне до повече хора. Благодаря.  
    

 


Тагове:   давайте,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. maker - Сърдечно благодаря за информацията
16.09.2010 15:24
Поклон, бате! Не знаех за тази подлост на хрантутниците. Ще взема мерки. Още веднъж, благодарско!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalinkamenov
Категория: Спорт
Прочетен: 1555277
Постинги: 105
Коментари: 526
Гласове: 134
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031