Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.08.2010 17:48 - Приятели
Автор: kalinkamenov Категория: Поезия   
Прочетен: 2614 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 23.08.2010 18:19


Приятели

Приятели, приятели елате
и нека мойта стая ви сбере,
тъй както ги е сбрала и земята,
когато някой скъп човек умре.

Елате искам да ви видя
и разкажа мъката си вам,
как в шест стени животът ми зазидан е
и как е страшно вътре да си сам.      
И как един прозорец на вратата
за мен и ден, и нощ, и всичко бе,
и как една любов ми ги отнесе,
и слънцето, и звездното небе.

На този тих прозорец на вратата
не веднъж ми се е смяла любовта,
но нивга не дойде да каже:
”Дойдох да те навестя.”     
Приятели, приятели кажете
дали е несъвременно това,
от мъка да си окача въжето
или да стрелям в лудата глава.

Че днес животът е тъй човешки
люби, скърби, но не плачи на глас.
Приятели елате, че е тежко,
а два пъти по-тежко е без вас.  

Заб.: Не е мое, но е много силно


 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :D
14.10.2011 00:06
ПИСМО ДО МОИТЕ ПРИЯТЕЛИ - Дамян Дамянов

Приятели, приятели, елате!
И нека мойта стая ви сбере,
тъй както би ви сбрала и земята,
когато някой скъп човек умре!
Елате всички! Искам да ви видя
и да разкажа мъката си вам -
как в шест стени животът ме зазида
и как е страшно вътре да си сам!
И как един, един прозорец тесен
за мен и ден, и нощ, и всичко бе,
и как една любов ми ги отнесе -
и слънцето, и звездното небе...
На този тих прозорец под стъклата
веднъж ли се е смяла любовта!
Но тя не хлопна нивга на вратата,
да каже: "Дойдох да те навестя..."
Един-единствен път отби се само
и аз протегнах чакащи ръце,
но ги разбих о ледения камък,
защото го помислих за сърце...
И днес не знам от болка ли, от що ли
по мене страшни гърчове пълзят
и тръшват ме в леглото като болен,
и със желязо мозъка горят!
Приятели, елате ми кажете
дали е несъвременно това -
от мъка да си прикача въжето
или да стрелям в лудата глава?
Че времето ни днес е най-човешко:
люби, скърби, но не плачи на глас!
Приятели, елате, че е тежко,
а два пъти по-тежко е без вас!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalinkamenov
Категория: Спорт
Прочетен: 1555566
Постинги: 105
Коментари: 526
Гласове: 134
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031