Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2013 11:46 - Бизнесменът Златин Георгиев: Извънземни ми разкриха как се лекува СПИН!
Автор: kalinkamenov Категория: Спорт   
Прочетен: 2396 Коментари: 0 Гласове:
1



Строителният предприемач Златин Георгиев разказа подробно как е получил информацията за лечението на коварния вирус на СПИН от извънземни, както и още по-важни неща за предстоящи събития, касаещи цялата човешка раса. Той твърди, че е имал контакти с извънземни още в детска възраст, а с годините те са зачестили. Срещал се е с тях в България, когато е бил на 17 години. Били големи и левитирали. Извънземните му дават информация, която според него е от изключително голямо значение за цялото човечество.

- От колко време контактувате с извънземните? Как се свързаха с вас и какво ви казват?
- Всичко започна преди доста време. Вече минаха 20 години. Една вечер, разхождайки се с приятелка по плажа на курортен комплекс „Романтика”, някъде около полунощ забелязах голям триъгълен летателен обект, който не издаваше никакъв звук или шум. Останах много въодушевен от гледката, а минути по-късно в дъното на плажа кацна нещо, което не беше със земен произход. Извънземен кораб или както му казваме ние - неидентифициран летящ обект (НЛО). От морето се изстрелваха с голяма скорост десетки кораби, НЛО-та, а гледката беше главозамайваща. Любопитството в човека проговори в нас и без да се усетим, стигнахме на 100 метра от обекта. В тъмнината пред нас видяхме три извънземни същества. Те бяха около 2 метра високи със същите биологически белези, като при нас хората, но с разликата, че не ходеха, а левитираха - бяха във въздуха на около метър от земята. Уплаших се, което е нормално за тогавашното ми мислене, и избягахме. Държа да уточня, че не съм употребявал алкохол, камо ли наркотици. Тогава бях активен спортист и се занимавах с лека атлетика. Естествено, никой от приятелите ми не повярва на разказа за видяното от мен. С годините започнах да си задавам въпроса от къде и как е произлязъл „Човекът”, както и много други. От онази нощ представите ми за живота се обърнаха на 180 градуса. Никъде официално не се говореше за съществуването на други цивилизации, че дори и днес. Няма да разказвам подробно за десетките други случи, когато съм виждал НЛО, защото няма да ни стигне едно денонощие. Само ще кажа, че тази година появата на НЛО е много активна. Аз лично съм виждал вече повече от 10 пъти НЛО и почти винаги е имало някой от близките ми хора до мен, който също е наблюдавал явлението.

- Как комуникирате и как ги разбирате какво ви казват?

- Всичко става на телепатично ниво. Все едно ми вкарват това, което искат да ми кажат, като мисли в главата. Когато навърших 21 години, започнах да получавам отговорите на всички въпроси, които си задавах. Предимно вечер започвам да получавам информация, която е логически обоснована и подкрепена с факти. Няма сега да говоря в подробности за начина, по който става това. Навързах видяното от мен с Религиите и както се казва там - „Бог създаде хората по свой образ и подобие”. От това следва, че хората сме създадени по подобие на съществата, които съм виждал с очите си. Накратко. Ние сме създадени от извънземни (БОГОВЕ), което по тази логика означава, че съм видял БОГОВЕТЕ или АНГЕЛИТЕ. За АНГЕЛИТЕ е известно от иконите, че също летят във въздуха (левитират). Питам се аз - за какво сме създадени? Каква е целта на този експеримент? Отговорът е: „Вечен живот!” Но не само на душата, а и на тялото. Да живееш вечно и да си безсмъртен. Оказва се, че религиите не проповядват абсолютната истина. Не, че не искат, а не знаят, защото тази информация е невъзможно да бъде разбрана преди 100, 200 или 2000 години.

- Твърдите, че хората сме експеримент? Правилно ви разбирам?
- Да, абсолютно. Експериментът е на ДНК ниво. Тоест, всяко човешко поколение или индивид е различен, благодарение на мутацията на ДНК, която е непрекъсната и не много различна при всеки. Съвременният човек днес е произлязъл от хиляди поколения наши прародители, а промените на ДНК в нас не спират, че дори и в този миг. Причината е, че през последните 100-150 години технологиите се развиха с много голям темп. Използването на природните ресурси (нефт, газ, руда и др.) променят ДНК-то на човека. То се обогатява и мутира. Това става според плана на БОГОВЕТЕ, за да може в края на този дълъг процес човекът да е готов за последната промяна, за която в момента няма да говоря. Ще я оставя за малко по-късен етап от време. Знае се, че човекът използва около 10% от мозъка си. Така сме създадени, но може скоро да започнем да използваме и 100%. Това зависи само и единствено от създателя ни – извънземните (БОГОВЕТЕ). За да започне този процес, ДНК-то ни трябва да е завършено и да не се нуждае от още промяна (мутация). Този момент вече е дошъл. Човекът има вече изградената и нужната му имунна система, така че живеейки вечно, да не боледува от познатите ни болести. Това е малка част от това, което знам, но на този етап е достатъчно. За да имат почва думите ми, ще кажа, че извънземните (БОГОВЕТЕ) разкриха пред мен лечението на СПИН, което е много просто и на практика безплатно.

- Коварната болест, която унищожава имунната ни система и вече е взела милиони жертви по целия свят?
- Процедурата е проста и елементарна. Премахват се космите по тялото чрез епилиране или кола маска. Важно е косъмът да се отскубне с луковицата. На пръв поглед изглежда нереално, но процесите в организма, които настъпват, когато израства новият косъм, са синтез на протеини, които са в основата на всяко от прилаганите от медицината лекарства за СПИН. Проблемът е, че всички известни лекарства в момента не лекуват, а са поддържащи. Синтезът на протеини при израстването на косъма лекува на 100% вируса на СПИН. Тази информация за лечението на болеста, както и другата, бе споделена от мен с баба Ванга малко преди тя да почине. Отидох при нея, защото тя беше казала,че млад българин ще измисли лек за СПИН. Това го бях прочел малко преди да получа тази информация. Тя ми каза да „продължавам да уча, така се изрази, за получаваната от мен информация. Става въпрос за учението, за което тя пророкува, че ще промени света”. Тя щеше да ми помогне да направим тестовете в инфекциозна болница, защото е трудно да обясниш на доктор казаното от мен по-горе, а той да не ти се изсмее. Но думите й може би щяха да бъдат чути и още през 1996 г. лечението щеше да е факт. А може би те и са чути от хора, близки до бившата Държавна сигурност, и споделени с хора, близки до руското КГБ. Най-интересното е, че по думите на хора, на които може да се вярва, гарантирам ви го, има клиники в Швейцария, където се лекува СПИН точно по този начин - чрез обезкосмяване. За да не разберат болните какво им се прави всъщност, процедурата преминава под пълна упойка. След това на пациента му се казва, че това е много сложно и скъпоструващо лечение, в следствие на което космите ще му опадат подобно на химиотерапията, но след 1-2 седмици всичко ще се възстанови. Пациентът плаща, след като се убеди, че е излекуван на 100 %. За целта той си прави тестове в произволна клиника, избрана от него самия.

- Как се доказва, че си болен от СПИН, и респективно, че си излекуван?

- Просто трябва да се направи PSR тест. Той търси вируса в организма. Обикновеният тест, който се прави, търси само антитела, но за да се докаже, че си болен от СПИН, се прави PSR тест. Ако си се излекувал, това е начинът да се докаже. От това се разбира, че ако си болен от СПИН и се излекуваш, като случайно си решил да се епилираш, няма как да разбереш, защото PSR тест се прави само веднъж - когато доказват болестта ти. Аз лично намерих човек със СПИН в България, направиха му епилация, но после не искаха да му направят PSR тест. Този тест се прави само на едно място у нас. На мен вече ми е пределно ясно, че в конкретния случай са намесени нечии интереси и някой има интерес да не се разбира за лечението на СПИН. Така има хора, които ми пречат да докажа лечението официално. От една страна стоят фармацевтичните компании, които печелят близо 400 милиарда годишно от подържащи лекарства, а от другата страна стоят „предприемчиви българи”, които лекуват с епилация само елита на обществото и то за космически суми. Сумата е според джоба на пациента. Но забележете - карат ги да правят дарение, с което си измиват ръцете, за да не могат да попаднат под ударите на закона. Помислете вие, които четете, какво ще стане, когато се докаже лечението, за което говоря. Десетки хиляди излекувани по този мой начин ще разберат, че са дали милиони за една епилация. Този СПИН скандал, който предстои, е проблемът да не се допуска официалното доказване на лечението, което предлагам. Не очаквам от властите в България да направят нужното, защото няма да им позволят. Но да не забравяме, че милиони хора, умират всяка година от СПИН, а прикриването на тази информация е равносилна на геноцид.

- В предварителния разговор споменахте, че е „дошло времето”. За какво, за кого?
- Да, таке е. 1 декември, както знаете, е световният ден за борба срещу СПИН. Около този ден тази година ще се случи небесно знамение, което на съвременен език ще рече „масивно НЛО явление на територията на България”. То ще бъде видяно от хиляди хора. Засега това е достатъчно. След тези събития, които предстоят, повярвайте ми - ще има за какво да си говорим.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kalinkamenov
Категория: Спорт
Прочетен: 1555742
Постинги: 105
Коментари: 526
Гласове: 134
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031